Na popielatej planszy logo edulab w lewym górnym rogu. W prawym górnym rogu znajduje się ilustracja telefonu komórkowego i ścieżka danych procesora, nawiązujące do nowych technologii. Pod spodem napis: Zapraszamy na konferencję: Nowe technologie, nowe kompetencje. siódmy października 2021 roku, online, godzina 10:00 do godziny 13:25. W dolnym prawym rogu logotyp Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego

Konferencja EDULab - Nowe technologie, nowe kompetencje

7 października 2021 r. w godz. 10:00 – 13:25 odbędzie się online konferencja pod nazwą  „Nowe technologie, nowe kompetencje”. W ramach wydarzenia będzie można zapoznać się z tematem nowych technologii, okiem pracownika, menadżera, czy właściciela firmy.

Pracownicy dowiedzą się m.in.: jakie nowe technologie wpłyną na rynek pracy w przyszłości, jakie kompetencje z zakresu nowych technologii będą oczekiwane przez pracodawców oraz w jakich zawodach będzie można znaleźć zatrudnienie.

Menedżerowie z kolei zapoznają się z różnymi metodami ułatwiającymi pozyskiwanie pracowników o deficytowych zawodach (STEAM i P-TECH), sposobami na wdrożenie w firmie nowych technologii, jak również jakie kompetencje menedżerów – w kontekście nowych technologii – będą wymagane przez właścicieli firm i konieczne do skutecznego zarządzania zespołami.

W konferencji jako prelegenci wezmą udział eksperci z zakresu nowych technologii, biznesu i HR, posiadający wieloletnie doświadczenie w swoich obszarach, tj.: HR Biznes Partnerzy Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A., Regionalni Liderzy ds. Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji z Instytutu Badań Edukacyjnych, Specjaliści rynku pracy Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie czy Eksperci z firm Enky Consulting i IBM Software Lab Poland.

Konferencja jest organizowana przez Małopolską Agencję Rozwoju Regionalnego S.A., we współpracy z Instytutem Badań Edukacyjnych oraz Wojewódzkim Urzędem Pracy w Krakowie. Udział w konferencji jest bezpłatny.

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do REJESTRACJI: https://www.marr.pl/edulab/

Do zarejestrowanych uczestników zostanie wysłany link i hasło do spotkania.

DO ZOBACZENIA !